Torsdag och hälsotänk!



Idag jobbade jag 8-17, dagen gick ganska fort med tanke på att det är nio timmar :S  Åkte direkt till gymmet efter jobbet så har man mer slö tid hemma i soffan. Har tom hunnit fixa sallad tills imorgon och ätit kvällsmat. Inte ofta allt är klart vid den här tiden sköönt! 

Pratade även med en på jobbet som skall hjälpa till att lägga upp ett ordentligt kost schema men innan det görs måste jag skriva ner allt jag äter och dricker exakt under en vecka, tom vatten hehe ska bli kul o se vad det blir.
Skulle klara mig utan alla onyttigheter om jag bara fick äta lakrits :) Vet inte hur det ska gå för i australien finns det inte ;( Mamma får skicka eller ngt!

kramis  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0