Summering av helgen.

I fredags var vi ute det var sådär lyckat på resaurangen för vi fick vänta 45 min på maten fast vi hade beställt innan vilken tid vi skulle ha maten ?! Lite tråkigt. Annars var det bra, kommer bli tråkigt att lämna kollegorna. 
Igår var det ju pontus födelsedag hipp hipp hurra! Vi hade lite gäster och åt smörgåstårta, det blev även lite dricka och en kort utgång på viva!

Imorgon och på Tisdag är jag ledig :D Känns mycket bra! Ska ta tag i saker som behövs göras som at städa ur förrådet blä.. nu ska jag slöa slöa slöa hoppas ni haft en bra helg <3   


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Vinnaren av min veckans blogg har blivit framröstad gå in och kolla om det var du som vann! :)

2009-11-29 @ 20:20:17
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0