Rolig surprise.




Idag hade jag fått en söt liten inbjudan på posten rosa oxå me like :) den 28 november, ska ha avskedsmiddag med jobbet den 27nov så det kan bli fullt upp den helgen! Tack för inbjudan om ni läser.
Måndag nu igen ny tag tänker bara att det är fyra veckor kvar så överlever jag vardagstristessen.
Inget speciellt som händer idag gick till jobbet i morses såg en äcklig överkörd katt på gångbanan :S
Jobbade 8-17 nu väntar jag på pontan så vi kan sticka o träna tänkte att han skulle få äran att lära mig lite mer om styrketräning, måste göra det mer annars kommer det aldrig synas ngn förändring på mig innan jag åker!

Sedan blir det inom ICA eller som en engelsman som ringde till jobbet sa. aj si äj shop.
 = I  C   A -butken hehe

så får man fixa lunchen och slöa lite sen natti natti :) Kramar

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0