Nattugglan.

Inte ofta jag sitter vid datorn den här tiden på dygnet men tog ju mig faktiskt en eftermiddags tupplur innan så är ganska pigg nu.. Var och tränade och solade som jag skulle sedan träffade jag och pontus på två "uteliggare" som visade vart man kunde få varm mat vid 23 i borås en torsdag så vi åt lite hamburgare vid särla koket :) Kunde inte sitta där så länge för mina fötter blev verkligen is, känns att det är snart vinter på ingång :S men kommer ju inte se det nästa år så kanske tom saknar det sedan vem vet.. Nu ska jag läsa lite óch vänta på att syrran kommer! Natti


Kommentarer
Postat av: m

hehe käft det e ni som e uteliggare:):)

2009-11-06 @ 21:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0