JOBB:ig dag.



Kort summering av dagen jobb 8-16, åt lunch på militärpalatset åt 3 skedar soppa och 4 mackor , det skulle vara potatis och purjolökssoppa men var ngt äckligt med broccoli tråkigt när jag sällan äter lunch där.. Efter jobbet var jag och hang på någon rea textilhögskolan hade fanns massa massa fina märkes kläder och fina skor som såldes billigt men jag lyckades hålla fingrarna i styr fick tänka spara till resa spara till resan så funkade det :)

Allt jag inhandlade var en vit stickad basker/mössa från svea jättesöt.



Efter titten på högskola gick vi till möte med jobbet betalt givetvis, där fick vi massa information om satsningarna för banken inför år 2010 som jag inte kommer att vara med och påverka så mkt vilket är lite tråkigt då det kommer ske massa roliga och nya saker på banken. Men det är inte alltid man får en chans som detta så nu blir det inget bank tänk på ett tag utan sol o bad o studier in Australia :D

 Fick äntligen se min underbara New Moon idag <3 vacker film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0