Hos Moster

I fredags åkte jag upp till min moster för att hälsa på lite.
Kom som vanligt iväg lite sent så var där vid halv åtta tiden på kvällen, var ganska seg så det blev ingen ute kväll utan lite karaeoke som jag suger på! Singstar är bättre, då är det lite bakrundsröst som "konstigt" nog gör att det låter så mkt bättre :P 

Lördagen var det ner på stan som gällde lite saker som skulle fixas inför kvällen och hann samtidigt köpa lite nytt smink som solpuder och mascara som jag skall ta med mig till utlandet. Bra att ha solpuder på kvällen!
Sedan blev det fixande och lite förfest hos moster innan vi gick till hennes kompis som hade bjudit in oss tidigare i veckan, där blev vi kvar ganska länge så det blev aldrig något dansställe men vi satt och roade oss på lite olika vimmelställen, där en del var på G medans andra somnade i soffan :P

SÖNDAGEN = Bakis, det blev film snarkande på soffan och hamburgare yummie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0