Regn Regn.




Borås är verkligen sveriges regnigaste stad! Uscha att hösten redan är här :( sommaren ska alltid gå för fort.
Något som är lite positivt är att det blir mysfaktor på högnivå. Själv ska jag strax gosa ner i soffan och bara titta på tv och njuta av att det är fredag och det blir närmare och närmare till avresa :)

Ett mycket bra tips

 till alla er som aldrig kan spara naglar, vilket jag själv aldrig har lyckats med tills nu, mina har alltid varit så sköra och mjuka. Men så köpte jag ACO nagelförstärkning på apoteket för sisådär 50-lappen och det har hjälpt kanon bra. Och nu när de blivit lite längre (ska visa bild senare) har jag börjat använda en nagelpenna på h&m för typ 25kr för att göra topparna vitare, snyggt! Mycket finare med äkta inte lika plastikt som fake o dessutom billigare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0