Trötter.






Idag jobbade jag till 20.00 mindre kul och börjar igen om 8 timmar whoohoo hur ska man hinna med allt annat? Vem har bestämt att dygnet skall ha 24 timmar? Eller att man ska jobba fem dagar av 7 och inte tvärtom?! Känner mig som en robot emellan åt, men det gör väl alla någon gång man har sina perioder.

Efter jobbet åkte jag ut till min kära mor som fyllde år hade köpt presentkort för en lite slant, sen åt vi lite god mat och tårta fanns såklart men jag var alleles för mätt, så jag bjöd på singstar uppvisning för alla gäster ist! Trots min usla sångröst var publiken nöjda med uppträdandet (tror det berodde på min förmåga att leva mig in i det jag sjöng) fick iaf stående ovationer =)  Nu ska jag försöka ladda batterierna några timmar innan klockan återigen ringer *suck*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0