Trötter.




Igår var det jättetrevligt när vi satt hos oss och hemma hos Hang, hon hade verkligen gjort fint, massa och då menar jag massa snacks och tilltugg :) Hon bjöd även p blandade drinkar!
Sedan när vi tog taxi till stan gick vi först till xoy men var bara där en kort stund innan vi gick till det hyfsat nya stället Viva. Det var fullt med folk, men musiken var tyvärr sådär och jag fick migrån :( Var väl inte den roligaste personen så jag o pontan gick vid ett redan, han fick bädda ner mig och ge mig en huvudvärks tablett. Det hjälpte nog bra och idag mår jag inte alls dåligt och har ingen huvudvärk :) Skönt!  




Kommentarer
Postat av: Anonym

hehhehe orka se ut så där hehe

2009-09-27 @ 16:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0