Puss.





Det är kanske inte så konstigt men jag är fortfarande trött efter helgen sedan är jag ju ingen morgon människa direkt så att börja klockan 8 en måndag morgon hjälpte inte så mycket. Nu borde jag egentligen träna laga matlåda och fixa lite hemma MEN har ju faktiskt mycket viktigare saker för mig som att sitta vid datorn :D Börjar iofs klockan 11 i morgon så har ju hela kvällen på mig. Ska titta på Hollywoodfruarna på tv sen bara, måste få lite insperation inför den 2 oktober då vi skall träffas några från jobbet och vi har det temat :) ska bli intressant o se hur alla kommer se ut som "rika bitches :P"

 

 


Kommentarer
Postat av: M

lööööööööv :D:D:D:D

2009-09-15 @ 00:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0