New start.



Nu har man tränat ätit duschat och nu skall jag laga matlåda, lövbiff och potatismos (om jag minns hur man gjorde) skall iaf testa! Sedan blir det hollywood fruar måste ju se Anna Anka eftersom hon är helt bäng i bulan, men tycker hon är underhållande på något komiskt sätt :) Efter det skall jag packa träningsbagen eftersom jag skall träffa hang klockan 8 utanför gymmet fast vi börjar 11 massa med + till oss. Tänkte gå så tidigt så man kan ta en kaffe o lite frukost på ngt mysigt cafe efteråt som belöning. Mina träningskläder på bilden.. Nej ja skojja bara, min nya myskläder, söta eller hur ? puss


Kommentarer
Postat av: sis

porrstjärna hahahaha

2009-09-21 @ 20:42:23
URL: http://malintossavainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0