Mys




Det här vad jag kom hem till idag, myspys.<3

Slutade 20.00 idag så sprang typ ner till bilen och gasade hem snabbare än snabbast, det var ju IDOL 20.00 så ni förstår att jag hade bråttom. Vem älskar inte att se speciellt de första avsnitten o alla som gör bort sig! Haha blir själv generad ibland när de är riktigt kassa, kan inte för mitt liv förstå mig på en del alltså ? Måste erkänna att man önskar ofta när man tittar på musikprogram som Idol att man kunde sjunga! Bli RIK på att göra något så kul, sj skulle jag aldrig ha nerver till att stå på scen eller framför en jury(Vilket aldrig skulle inträffa för min del hur mkt jag än önskade med tanke på att jag låter värre än en klämd katt när jag sjunger). Så stor stjärna till de som vågar! Fast de inte alltid är så bra...   

På tal om musik så ska jag antagligen gå och titta på dead by april när de spelar i Gbg nästa vecka, tycker de är bra. Sen ska vi åka ett helt gäng o ta nån kall (beer of course) efteråt.  Så det ska bli trevligt!
Jag o Sångaren. (från NRJ in the Park)




Kommentarer
Postat av: Emma

Fin blogg du har madde ;) Puss!

2009-09-08 @ 22:27:07
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/
Postat av: Emma

Fin blogg du har madde ;) Puss!

2009-09-08 @ 22:28:40
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/
Postat av: M

det sjukt att ja fick inte vara med när du träffade han hehehe im saaaaad now dude

2009-09-08 @ 23:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0