Mys

 

Jag skulle lätt ha någon av dessa underbara skapelser i mitt vardagsrum, tänk att mysa ner i en rosa mysdress med min rosa laptop i would be in heaven, tror iofs inte att killen skulle digga det lika mycket, to bad. Nu är iaf förråds-städningen klar! Känns väldigt skönt att det äntligen blivit av, såg inte för organiserat ut innan direkt. Skulle gjort det förlängesen, nu var det verkligen dags eftersom när vi hyr ut lägenheten sedan ska vi ställa alla småsaker där, som alla kökstillbehör m.m!

Känns lite knas att städa en lördagkväll men har inte alls haft det här party humöret i helgen, ska bli skönt att inte vakna bakis (till er som läser imorgon hehe) :) Imorgon är det lägenhetsvisnings om gäller, sedan tänkte jag äta ngt riktigt gott och köpa massa godis och gott till kvällen samt se en bra film. Får passa på för på måndag ska jag verkligen försöka skärpa mig med onyttigt och sätta igång med träningen igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0