Lediga Lördag

Äntligen lördag! Skönt att vakna och veta att man är ledig.
Jag vaknade runt 9 i morses och åt 4 knäckemackor innan jag stack ner till gymmet, Om man typ skall bo i bikini i flera månader om ett tag så gäller det ju att hålla kroppen i trim. Efter 50 minuters tränande blev det 14 minuters solande på drop in solstället. Tycker för det mest att de är fräschare än solstudior, sen har de en "voiceguide" i solariumet som önskar dig en trevlig solning, haha och du kan spreja vatten på dig m.m riktigt bra!   

Nu är jag hemma igen och har precis duschat gjort peeling och smörjt in hela mig o ldb´s fresh and fruiy bodylotion som luktar UNDERBART. Känner mig som en ny människa och redo att börja planera vad man skall hitta på ikväll ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0