Hollywood

Idag har det som vanligt varit fullt upp. Jobbade till 18.00 och efter det åkte jag direkt till gymmet och var med på ett bodybalance pass. låter lugnt och behagligt men du anstränger musklerna till max och man riktigt pinas! Men man känner snabbt skillnad efter ngr sådana pass! Efter träningen åkte jag direkt till Limmared och grattade ett födelsedagsbarn. Var hemma 23.00 inte bra, har inte hunnit fixa lunch eller ta fram kläder. Får gå upp extra tidigt imorgon :S blää! 

Sitter och söker insperation på nätet inför våran hollywood-kväll :D Ser verkligen fram emot det. Har inte bestämt om jag skall köpa plastmuggar o sånt?! Hatar verkligen att diska, men hur Hollywood är det :P Måste ju pimpa till allt lite extra.

När jag tänker mig min styling ser jag något sånt här framför mig..



Fantastiskt!  En liten chihuahua hade ju vart pricken över i:et ;)


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Härligt, riktigt avis! Ni kommer få det så himla skönt. Sverige e ett skitland så där missar man inte mycket ;) X

2009-09-24 @ 11:59:44
URL: http://alexandrasoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0