Ldag.








Idag klockan ett hoppade han the brave one. Vi var där i tre timmar lång tid hehe men vi såg massa som hoppade han tyckte det var jättekul iaf. Jag tog inte steget att hoppa men provade känslan att ha lite utrustning :) Vi som var där var: Svärfar terho såklart, hans samboChrisin,sambons son Emil. Min sägerska Sofie och hennes två barn Emilia och Waldemar. Jag och Pontus och Pontus kusin Viktor. Fyllde upp en hel åker typ. Efter hoppet åkte vi in i Väänamo (värnamo) och åt pizza hos en tjej som fått pris som nordens bästa pizzabagare. Det var den mysigaste pizza retaurang jag sett, rekomenderas varmt. Nu är det dags att städa i förrådet i källaren innan kvällen börjar :S Hoppas alla haft en underbar Lördag i det fina vädret! Kramar 


Kommentarer
Postat av: Tricis

haha, Terho. Lika snygg som för 7 årsen hhaha!

2009-09-24 @ 10:37:23
URL: http://tricis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0