DKNY

DKNY
Fresh Blossom Edp En lätt och frisk blomsterdoft med inslag av grapefrukt, svarta vinbär och jasmin.

Fick den här parfymen av P igår som tack för att han fått låna min bil till oskarshamn några gånger. Han är ju för gullig.. Men jag är inte så rolig att ge presenter till. Blir ofta generad och tycker det är lite jobbigt att få presenter klart jag blir jätteglad men är lite dålig på att visa det tyvärr.  Hursomhelst har inte vågat öppna förpackningen på parfymen utan tänkte smita in på kicks o provlukta och om den inte är någon favvo så byter jag :D puss o kram 

 


Kommentarer
Postat av: Sabina

Jag har den :) Sitter faktiskt med den på just nu..:) Den är jätte god!! :D

2009-09-18 @ 18:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0