Brr..







God dagens everybody. Idag började jag 10 mkt skönt med lite sov morgon måste jag säga, jobbar inte så himla sent idag heller blir till 18.00. Efter det kan ni gissa vad jag skall då ? tada.. Gymmet såklart! Får passa på nu när jag är igång tröttnar ju så lätt tyvärr. I morses så var det iskallt ute, som ni ser på bilrutan var det frostit värre. Har inte hunnit köpa ngn skrapa heller så fick ta mitt körkort :( Brr.. Eftersom jag hade lite bråttom i morses var P så gullig och gjorde en smoothie till mig som jag kunde ha till frukost yummie :)

  • Vaniljyoghurt
  • Frysta hallon el andra bär.
  • Lite mjölk
  • Lite lite banan 

    Mixa ihop så är en frukost klar.
     

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0