Brevet.



Hoppas alla haft det bra, snart är det fredag wiehi!
Jag kom nyss hem från jobb och träning, testade på ngt nytt idag som kallas dancejam, hur kul som helst :) Kändes som man skulle imitera en dancevideo med beyonce, shake as!  Det var roligt och jobbigt så ingen söndagsträning. Blir nog fler ggr.

Nu ska jag berätta om brevet.. Jag städade nämligen i mitt förråd i källaren för ett litet tag sedan och då tittade jag i massa gamla lådor och hittade det här brevet, fick det av en killkompis när vi gick i årskurs 3. Det är så himla gulligt, ska skriva exakt som det står kolla in stavningen..

Hej Madde. Synd att du var sjuk för vi gjorde en jäterolig dans på musiken.
du skriver fortfarande på dit brev va jag väntar på det för jag har inte fåt nåt på länge.
Jag hoppas att du mår bra så att vi kan göra nåt för jag tycker att vi har jäteroligt ihop. (sen har han skrivit baksidan vänd syns nog på bilden)
Frästen tack för det andra brevet det var jätebra.
Jag vet att du jilar ***** men jag jilar dig ialafall

Hälsningar *****

Hahaha det bästa är att vi är jättebra vänner även idag, han skulle nog bli sådär glad om han såg det men har ju inte nämnt ngr namn hihi Puss


Kommentarer
Postat av: sarah

jag vet vem det är från!!! ;)

2009-09-24 @ 20:09:45
Postat av: Emma

Hehe gulligt! :)

2009-09-24 @ 23:43:21
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/
Postat av: M

hehehehe orka att du va värsta pimpen då med

2009-09-25 @ 13:51:20
Postat av: MISSEXTRA

Allt bra idag?:)

2009-09-25 @ 22:13:13
URL: http://missextra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0