Onsdag.

Idag när jag vaknade kände jag mig faktiskt ganska utvilad vilket inte är ofta. Jobbade 10-18, hade en riktigt bra dag på arbetet så det syns nog i lönekuvertet :) Sedan var jag o Hang nere på gymmet och det fick bli 20 minuters löpning och 30 min jogging, hurtigt värre. Hann även ner och grilla mig i 15minuter innan jag gick hem.

Nu är jag i full fart och tar dagen dos av tv tittande och datorsittande :) Imorgon skall jag se om jag hittar någon fin partyoutfit till på fredag då jag,pontan,moz, o z ska till Gbg till Divine på födelsedagsfest och sedan fyller jag år på lördag wiiee så efter klockan slår tolv blir det lite extra firande :P


Kommentarer
Postat av: Ilvic*

Grattis Madde :) Följer din blogg, just so you know :) Hehe

2009-10-31 @ 21:22:02
URL: http://satisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0