Tv helg.



Både lördag och söndag har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Idag fick jag fixat min garderob äntligen och rensade ut massa gammalt och tråkigt. Så det finns plats för massa nytt , ska bara spara ihop till det först :P
Sedan har det blivit massa massa tv tittande MTV har haft the hills och the city maraton <3
Älskar båda programmen, att det kan vara så spännande att följa andras liv! Ponta har ju iofs jobbat hela helgen och jag har inte orkat hitta på något speciellt heller. Måste säga att jag vilat ut mig iaf sov 14 TIMMAR inatt det var längesedan och sov så länge men det behövdes tydligen . Nu skall jag snart iväg i regnet och ta mig till träningen :S Puss o Kram


Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

sv; okej, jag meddelar dig sen när jag har valt ut dom som går vidare :D

2009-11-23 @ 16:45:18
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN - Tävling pågår!

Finalisterna i min veckans blogg har kommit upp nu, gå in och kolla om du är en av dom :D

2009-11-23 @ 20:53:01
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0