Onsdag.





Idag har det hunnits med en hel del.
Moz o Z kom o överraskade oss genom att skrämma livet ur oss för de knackar inte som vanligt folk utan låter som kossor genom brevinkastet haha blev riktigt skraj innan jag fattade att de måste vara dem.
Har ju satt upp en skylt syns inte på bilden så bra men det står
-Somtimes Admir och Mozdah Avdic ;) Lindberg/Tossavainen vi har bildat en litet familj nu!

De tog en kaffe innan de gick vidare och jag o pontan stack till gymmet och lyfte skrot.
Vi hann även ner förbi solariet en 15minutare och så åkte vi förbi La Copita så jag kunde hämta en meny som jag skall ta med till jobbet så vi kan förbeställa innan vi kommer dit den 27!

Hann även laga lite lunch tills imorgon ungsbakad lax o rivna morötter och vitkål nyttigt värre.

Har äntligen fotat min älsklingar, de svarta läderpumpsen med rosetter. Har haft dem en gång med de är förstora :S storlek 37 brukar passa annars.. Ska nog sälja dem på nätet, om någon är intresserad hör av er ;) 

Puss o Kram 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehehe ofta vi skulle knacka på hemma hos oss sjalva därför låter vi heller som kossor:D vi hjärta er

2009-11-18 @ 22:49:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0