Jag.Malin.Christoffer.Alexander.Tiril.Ida.Niklas.Brothers and sisters.





'


Imorgon ses vi :) Har saknat er så himla mycket, tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra..

Måste verkligen träffa och umgås med mina småsyskon mer, vill så gärna men man har alltid så mycket att göra och vardagen har sin gång. Har ju tre av syskonen bara nån mil ifrån mig men vi ses ändå inte alls så ofta.
Ska nog be dem flytta in hos mig ett tag :) kommer ju inte se dem på flera månader när vi åkt!

Sedan har vi ju de "små" hehe som bor i Norge träffar dem bara någon gång om året så man tycker ju att de växer så snabbt fast de växer i samma takt som alla barn.. 

Vill bara säga till till mina syskon att ni är mina änglar allihop <3 Puss o Kram 


Kommentarer
Postat av: Torhill

Saknar dig oxå, jätte mycket!

Skall bli så gött å få er hit, vi ser verkligen framimot det allihop!

Många kramar från Norge :)

2009-10-23 @ 11:39:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0