Virus.



Är överlycklig att det gick såhär smidigt att bota min sjuka virus dator :) Kanske var svininfluensan som tagit sig in i kablarna hehe Behövde bara gå in på ONOFF och fråga om försäkringen på någotvis kunde gå in och täcka när man fått virus, så fixade en kille i butiken det på plats och formaterade datorn jippi! Nu kan jag ta med den på Norge resan i helgen oxå!

Idag var jag på gymmet KL 07.00 inte illa, förstår inte riktigt själv hur jag lyckas ta mig upp med tanke på att jag är superduper morgon trött av mig. Men det blev en timmas träning sen hem o duscha o käka frukost innan jobbet som jag var på till 18.00 !

Nu skall jag bara sitta vid tv:n med min dator i knät och vara lycklig att den fungerar igen *puh*

Puss O kram


Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha vilket gulligt litet virus... ;)

2009-10-21 @ 22:34:51
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/
Postat av: Emma

Hahaha vilket gulligt litet virus... ;)

2009-10-21 @ 22:36:02
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0