Torsdag.

Idag jobbade jag 8-16,30 fick bli en halvtimme extra då jag tog en hel timmes lunch då jag o 4 andra kollegor åkte och lunchade på den indiska restaurangen inne i stan. Åt lammgryta, det var gott men liite starkt hehe! Efter jobbet skulle det tränats men hann inte med det idag. Kollade efter party kläder i två timmar, åkte förbi bolaget och handlade mat. Eftersom jag fuskade med träningen orkade jag iaf laga mat tills i morgon köttfärsås och makaroner :)

Hittade verkligen ingenting när jag letade kläder så tog och rotade djupt inne i garderoben och har faktiskt lyckats sätta ihop en snygg outfit, paljettlinne och svart kjol som är hög i midjan. Så slipper jag tänka på det imorgon men måste kika efter skor och smycken!

Puss o Kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0