Snart hem :(

Nu har jag precis hämtat de små från skolan och hjälper Ida med engelska läxan vore ju lite oroande om man inte kan engelska för åk 5 om man ska plugga hehe Igår åkte vi två timmar bort från Farsund till Närbö där de bor och går iskolan! Ikväll vid 23. tiden skall vi bege oss hemåt igen ;( Ska bli tråkigt hade gärnat stannat längre!

Blev jättebesviken på jobbet i morses .. Ringde och frågade om jag kunde få ta ut en av mina insparade semesterdagar nu när jag ändå tagit ut en idag. MEN det gick inte, tyckte det var väldigt tråkigt att de inte kunde ha lite förståelse faktiskt ! 

Nu ska vi spela eyetoy (as kul och bra träning) Sedan äta innan vi skall till ett shoppingcenter :)

Puss o kRam

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0