Busungar.






Blev sent i säng idag, kom precis hem från pontus syster som bor i Limmared. De har köpt världens sötaste hund hehe Ture heter han :) Blev klippning, så skön känsla att slippa mina gamla toppar. Det blev även lite god natt sagor för Emilia bla Pomperipossa, jag kommer ihåg att jag älskade den boken, minns ni den? Hon häxan som fick längre och längre näsa varje gång hon förtrollade någon hehe ! I morgon ringer klockan vid halv sju måste hinna köpa lunch tills i morgon, har som vanligt inte hunnit laga nån.. God natt!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hehe va sööööööööt:) vill me ha sån hund ju den liknar någon jag känner;) ihihi

2009-10-08 @ 21:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0