Onsdag





Today work 10-18 var dock uppe klockan 6 för att pontus försov sig så jag var snäll och körde han till jobbet sen sov jag någon timme till innan jag gick upp. Efter jobbet stack jag direkt till träning det blev ett hårt pass idag löpning 30 min och styrka 40 känner mig faktiskt mycket piggare. Ni ser ju oxå min muskel LÖSA arm :) hehe
Nu är maten tills imorgon alldeles strax klar, fläskfile och grönsaker nyttigt värre men gott! Ska även kika på efterlyst sedan blir det läsning och sova.

Ett het tips! det ni ser på andra bilden hehe är pontas avklippta tubsockor som fick bli tillfälliga benvärmare, fina va (not) Det är så störande för mina träningsbyxor slutar i mitten av smalbenet och det är ju svinkallt ute och jag orkade inte ta på mig träningsbyxor över! fult men fiffigt :P puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0