Jobbig Tisdag.

Idag har det ringt många kunder,lån,kredit,bankkort,konto,saldo,amortering,bonus,ansökan,löneflytt,autogiron you name it. Har nog suttit och pratat i telefon från 11-20 i ett kör förutom raster på totalt en timme :S Snacka om att bli trött i huvudet alltdå! Gick fram och tillbaka till jobbet idag eftersom min bil står hos svärfar som hjälper mig med att laga den. Så fick en tmmas extra motion där och hann precis hem till desperate :) 
Inget annat kul har hänt förutom att jag planerat in en fika med min bror på torsdag!

Här kommer en telefon som jag gärna hade haft, har faktiskt kollat på den men den var inte så poppis hos min sambo ;P 



eller för den hungriga typen finns denna telefon...

 

Eller för den som är riktigt stilren finns dessa mobiler att köpa...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0