Fredagskväll.



Hade lite sov morgon idag och jobbade ovanligt kort 10-16.30, hade funkat att jobba så varje dag för mig :)
Nu har jag precis lagt mig i soffan med datorn och tv:n på samt senaste numret av veckorevyn brevid mig.
Tänkte gå och träna men har gjort det tre dagar i rad så från träning till ett glas vin :D så tar jag ett morgonpass i morgonbitti istället. Man måste ju vila oxå!

Har beställt en farsdag present till svärfar tills på söndag han läser inte bloggen (hoppas jag) hehe för vi har köpt  ett vin ställ från coolstuff. Tror det blir bra.

***************************************************************

En av de stora myterna kring lådvin är ju att vinet finns i en låda när det i själva verket ligger i en påse i en låda. Och hur många gånger har man inte rivit sönder den där lådan för att få ut den där svårbedömda påsen med de sista åtråvärda dropparna trots att festen inte på långa vägar är slut? Vinstället Archie löser detta och många andra lådvinsrelaterade problem på ett enket sätt.

Ställ bara ner din vinlåda i detta praktiska, snyggt designade, droppskålsförsedda ställ så kan du utan problem få veta följande viktiga fakta:

Hur mycket vin finns kvar?
Archie berättar enkelt för dig hur många glas vin det finns kvar. Varje gång du häller upp ett nytt glas visar Archie hur många som återstår.

Hur många glas har gått åt ikväll?
Med sina fyra separata minnen kan Archie hålla reda på hur mycket det krökats denna kväll eller till och med hur många glas en viss person har druckit. Det är ditt val hur du vill använda denna funktion.

Räcker vinet över helgen?
Archie vet inte bara hur många glas det finns kvar utan gör på ett kick omräkningen till antal flaskor. På detta vis vet du vad du har att spela med eller om du måste ta en tripp till systemet.






Kommentarer
Postat av: Emma

Guud vilken fantastisk grej!!

2009-11-06 @ 23:31:42
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0