Finally

Nu ar vi antligen framme pa hotellet i brisbane ! Klockan ar nu tjugo i tre pa natten .. Ska lagga mig alldeles strax, har haft en valdigt jobbig och kranglig resa hit. ska beratta mer i morgon men vi flog forst till kopenhamn sedan bangkok sedan sidney och sedan brisbane! Sedan har flygbolaget tappat bort vara vaskor sa jakla piss men men vi far losa det i morgon hehe ska uppdater mkt ska fixa internet pa min datorn nu lanar jag linus dator! Da kommer aven tangentbordet ha riktiga bokstaver puss och kram till alla nu borjar aventyret !!

Kommentarer
Postat av: M

jaaa saknaaaar er redan snälla kom heeeeeeeeeeeeem

2009-12-28 @ 21:27:13
Postat av: Emma

Åh nej vaa?! era väskor.. shit min värsta mardröm!! Hoppas allt löser sig:)

2009-12-29 @ 22:12:19
URL: http://sneaaakysnake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0