30 dec klockan 9.00

Vaknade klockan sju i morses då jag sovit ca 20 timmar i sträck, snacka om jetlag ! Att ha internet kostar ca 100kr timmen här på hotellet svindyrt.. så kommer inte använda det mer efter detta och vi skall ju stanna här till 4 januari. Vädret har varit ganska mulet o kvalmigt men nu ser det ut att börja spricka upp och då skall jag rusa till poolen o bara steka :) Imorgon skall vi förhoppningsvis till ett ställe där man kan mata kängerus och hålla i koalor :D det har jag längtat efter ! har ju lovat en från jobbet oxå att hon skall få ett fota på en koala :) (kicki)

Vi har fortfarande inte fått våra väskor :S men vi har pratat med det handikappade flygbolaget ovh de skall leverera dem till hotellet senast i eftermiddag -thank god.
Ska berätta lite om våran flygresa hit hehe den gick ju

GÖTEBORG-KÖPENHAMN-BANGKOK-SIDNEY-BRISBANE
SKULLE VART FRÅN BANGKOK -BRISBANE MED EN GÅNG EG.

I köpenhamn fick vi springa från gate 1 til 50 typ de ropade efter oss i högtalarna och sa att om vi inte var där inom 2min åkte planet till bangkok så sprang samtidigt som jag nästan började gråta uscha. När vi landar i Bangkok säger det att vårat inbokade flyg har blivit inställt för typ 2 månader sedan (utan att vi fått info) då kommer ju den riktiga paniken, men en kille på flygbolaget fixade det så vi fick åka via sidney ist men då kom bagaget bort ist !

Men men det verkar ju lösa sig.. FÖRHOPPNINGSVIS kan saker och ting bara bli bättre nu ;)

saknar er alla familj vänner och kollegor massa puss o kram

ps snart kan jag lägga upp bilder när väskan med kabeln kommer.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0